pátek 20. ledna 2012

3 ROKY SPOLU

Počátky toho, proč jsme se vůbec dali do psaní blogu spadají do silvestrovské dovolené v Českých Budějovicích s naším spřáteleným párem B. a L.
Výletovali jsme, odpočinuli si a všechno to mělo dobré načasování.

Už o Vánocích jsme si řekli, že odteď tomu necháme volný průběh, ale nečekali jsme, že se to podaří hned napoprvé. Pojala jsem sice trochu podezření, když mě asi týden po Silvestru začalo bolet v kříži a prsa a začala jsem mít hlad ještě častěji než obvykle, ale přece takhle rychle se to povést nemůže:)
Dva týdny na to mi vypověděla službu imunita, ve školce jsem chytla střevní virózu, do toho 39°C horečka, rýma a olezlej obličej, tak jsem poprvé dostala neschopenku. Menstruace, která měla někdy v tu dobu přijít pořád nikde, jen mě bolelo břicho jako "před".

Tak jsem si 33.den - v den našeho tříletého výročí - udělala těhotenský test.
Vidíte M. květinové aranžmá a DVĚ čárky?:)
Budeme mít klokáňátko!


Žádné komentáře:

Okomentovat