úterý 27. března 2012

15.TT

Našemu milému klokáňátku ubývá prostoru, ale stejně pořád divoce rozhazuje rukama a nohama. Vyrostlo na 9 cm, šlo hezky vidět páteř a kosti a M. se toho bál:) Mě zase zaujaly mimozemské rysy v obličeji:) Zkoumali jsme pohlaví, ale zatím je to nerozpoznatelné a to, co jsme viděli prý může znamenat obojí. Takže jsme napnutí dál.

Přibrala jsem na 52,5kg, doktorka na mě dnes apelovala, ať víc jím, že jsem hubená. Což teda dělám, jenže většinou jsem najezená z porce hodné mých školkových dětí. Přesedlala jsem na mini-misky na polévku, malý talíř a pojmout toho víc nejsem schopná.

Další novinkou je, že po sérii různých vyšetření se doktoři shodli na vhodnosti neschopenky až do konce, abych tam dětem neomdlela a taky neřešila každý měsíc neschopenku kvůli častým nemocem jako doteď... Musím říct, že na jednu stranu se mi ulevilo, na druhou je mi líto, že už s dětma nenazdobím velikonoční vajíčka, nebudu je učit Jaro, jaro, jaro už je tu, na procházkách nebudeme vyhlížet prasátko mezi paneláky...

Žádné komentáře:

Okomentovat