pátek 6. dubna 2012

16.TT

Tento týden jsem měla jít na triple testy. Celou dobu jsem si říkala, že je odmítnu (při špatném výsledku bych na amnio stejně nešla a nač se zbytečně stresovat, věříme, že miminko je zdravé a i kdyby ne, testy na tom nic nezmění, je prostě NAŠE), ale když na přišlo na věc, nebyla to zas taková sranda, sestřičce se to vůbec nelíbilo. Ještě že pan doktor byl chápavější, a tak jsem odešla spokojená, bez píchnuté žíly:)

Břicho se klene dopředu (i můj, dřív hluboký, pupík!), tam, kde je děloha je na dotek zvláštně tvrdé (a to nemluvím o opravdovém trvrdnutí břicha v určitých situacích). Líbí se mi, že už je to těhotenství hmatatelnější!  Což mě přivedlo ke koupi těhotenských kalhot:) Většinu už neobleču a v riflích jít fotit A. na svatbu nemůžu (u sukní mě zase škrtí punčochy), tak jsem si vybrala takové slušnější s nastavitelným pasem, které budu moct nosit i po porodu:)

Žádné komentáře:

Okomentovat