neděle 7. října 2012

1. TÝDEN

První týden, kdy už jsme tři je za námi a je to nádhera. Hodnější miminko jsme si nemohli přát. Krásně pije, skoro nebrečí, v noci spí i 6 hodin v kuse! Ráda se mazlí, chová, koupe se a masíruje, poslouchá hudbu nebo dědečka, když s ní do detailů rozebírá stavební plány:) Docela hezky už takhle od začátku drží hlavičku. Došlo na dudlík, jinak bych ji měla pořád u sebe a pak by přepitá blinkala. Od příjezdu z porodnice používáme látkové plíny - ještě že je máme, v jednorázovkách byla chudinka jak pavián.

Pomáhá nám mamka (díky, díky, díky!), já ještě moc nejsem schopná fungovat. Porodní bolesti mi připadaly snesitelnější než co zažívám teď po šití. V porodnici jsem nechala 10kg a kůže na břiše zůstala zvláštně měkká. S nostalgií vzpomínám na to obr břicho a B. kopance a škytání... Stejně ale pořád nechápu, jak se tam mohla vlézt!

A taky - B. má toho nejlepšího tátu na světě!


4 komentáře:

  1. Johohooo, tak to je super, ze je vam fajn :-) ja jsem vcera jela onuchnat Tonika, NO PARADICKA NEJVETSI :-) tak hezky uzivejte, rodinko!

    OdpovědětVymazat
  2. Belinka je kraska - moc sikovna! Hodne stesti a zdravi vam vsem :)

    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Belous ja naaaadhernej!!! Jsem rada, ze je hodnoucka, musi to byt uzasny dite. Jen tak dal! Ijus :)

    OdpovědětVymazat
  4. Edi, mám velkou radost. Je krásná jako panenka!

    OdpovědětVymazat