sobota 30. listopadu 2013

V NEMOCNICI

Uplynulé 4 dny jsem strávila v nemocnici. Začalo to jako nevinná žaludeční viróza a za 1,5 dne (!) mě operovali s pokročilým zánětem slepého střeva. Bylo fakt štěstí, že jsem se nechala přemluvit k návštěvě doktora, když se křeče v břiše spíš zhoršovaly a nesnažila jsem se kurýrovat doma jako obvykle. Prý mě operovali ne za 5 minut 12, ale přímo v hodině dvanácté.

Bělinka zůstala doma s M., který mi ji vozil 2-3x denně a všemožně se jí snažil nahradit nenahraditelnou mámu. Máma najednou nebyla a Bělinka to nesla hodně těžce. A my s ní.

Asi se z našeho odloučení budeme ještě dlouho vzpamatovávat, B. se teď ode mě nechce hnout ani na krok (jídelní židličku jí dnes M. donesl k mé posteli), chce se neustále kojit (klidně i po půl hodině) a získávat tak ztracenou jistotu.

Tolik se těším, až dnes zase budeme spát vedle sebe!

(Ještě tragikomická perlička - po 3 dnech strávených jen o tekutinách mi konečně dovolili nemocniční "přísně šetřící dietu", která spočívala v kusu masa s bramborovou kaší ze sáčku a UHO s květákem, hráškem a kouskem jakéhosi kabanosu:))

12 komentářů:

  1. uf, tak ještě že vše dobře dopadlo..
    hlavně ať už je to v pohodě, nejsou žádné komplikace..
    poklidnou rekonvalescenci, jde-li to:-) ..a užijte si předvánoční čas s holčičkou:-)
    p.s. v nemocnicích se často servírují blafy hodných nádražních bufetů, také mě to ohromuje :-)
    pěkný večer

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj edo, mě to tay fascinuje co se servíruje, docela by pomohlo, kdyby se pacienti ozvali, nechces to sepsat a poslat? Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by, Hani, chtělo, aby se do toho zapojilo lidí víc - třeba kdyby při propuštění dávali k vyplnění nějaký dotazník... Nevíš, odkud to jídlo dováží?

      Vymazat
    2. Jídlo se dováží z Olomouce.. už dlouho se mluví o tom, že zrekonstruují nemocniční kuchyni, aby odpovídala norám EU a začnou vařit tam. Kolegyně staršího vydání si pamatují doby, kdy se vařilo jen v nemocniční jídelně a to prý bylo žůžo labůžo.
      Jinak dotazník spokojenosti, kde se vyjadřuješ i k jídlu je na každým oddělení.. většinou někde u nástěnky se jmény personálu nebo vchodu. Vím to jistě. Pokud si dobře pamatuju, tak když jsme v práci ty dotazníky třídíli, tak v drtivé většině bylo negativně hodnoceno právě jídlo. Na druhou stranu člověk musí vždycky zvážit, zda nebylo nutné v jeho konkrétní stavu vymezit speciální dietu.

      Vymazat
    3. Mně nevadí, když to nebude chutný nebo to bude odpovídající dieta, ale v mém případě se mi to teda adekvátní nezdálo. Navíc tam kromě jednoho Nutridrinku nebylo nic výživného, jinak spousta cukru a škrobů na zaplácnutí.
      Dotazníků jsem si nevšimla, škoda.

      Vymazat
    4. No je fakt, že po operaci nacpat člověka,takovýma bombama jako je květák..fakt síla. V týdnu pojedu něco vyřizovat do nemocnice, jestli chceš vezmu ti ten dotazník.

      Vymazat
    5. Díky, Eli, asi ne, kdyžtak jim napíšu mail - takhle bych je tam pak zase musela jít odevzdat:)

      Vymazat
  3. u nas dostavaji na oddeleni vsichni. napis kratkej mejl a poukaz na to. me tam to jidlo pro pacose sere uz dlouhodobe. jako nejsou prachy uz malem ani na rtg papir, tak to asi nikdy chutny nebude. ale melo by to mit rad. bohuzel, my doktori to nestihame sledovat co se serviruje. ale uz jsem si od vic znamych vyslechla o "logice menicek" .

    OdpovědětVymazat
  4. jo jinak se to vari v te nove jidelne primo ve spitale.

    OdpovědětVymazat
  5. Edo, já jsem tam loni jakysi dotazník ohledně stravy vyplňovala a napsala jsem jim opravdu nepěkné hodnocení.

    OdpovědětVymazat
  6. Chvíli jsem tu nebyla a tuhle nemocniční epizodu propásla. Doufám, že už je ti dobře! No a jídlo v nemocnici, škoda mluvit. Já v Podolí po porodu taky dostávala samé výživné "dobroty." Naštěstí je v okolí několik solidních podniků, z kterých mi Typoška nosil proviant.

    OdpovědětVymazat