čtvrtek 6. února 2014

PRVNÍ TRIMESTR

První trimestr je za mnou a já si pořádně ani neuvědomuju, že jsem těhotná. S Bělinkou jsem prožívala každý týden, četla jsem si, jak se vyvíjí, plánovala a všechno hrozně řešila, až mi to teď připadá úsměvný:)

Nejvíc vnímám těhotenství tím, že jsem pořád unavená. Chodím brzy spát a budím se tak 5x za noc kombinací výletů na záchod, M. chrápáním a kojením B. (ano, pořád kojím v noci i přes den a měnit to nechci, o kojení v těhotenství tady), a tak si někdy odpoledne zdřímneme s B. obě. Jinak se cítím výborně, nevolnosti se mi vyhnuly a ani mi nebývá na omdlení jako mi bylo u B. v jednom kuse.

Tentokrát nechci miminko snímat ultrazvukem na každé kontrole, takže zatím byl jeden potvrzovací v 9.týdnu a další bude až ve 20. Výsledek NT screeningu je pro nás irelevantní, tak jsme tohle vyšetření vypustili úplně.

Zvláštní bylo, že o sobě klokáně dalo vědět prakticky hned. Tu noc se mi zdálo, že mi cikánka vyvěštila z ruky, že jsem těhotná. A že čekám dvojčata... :) Navíc druhý den jsem se cítila jinak a prostě jsem "věděla". Ač jsem si to doopravdy připustila až o pár týdnů později, kdy jsem se vrátila z nemocnice (klokáňátko zvládlo i operaci slepáku a následná nitrožilní antibiotika) a udělala si teda test. S návštěvou dr. jsem otálela až do 9. týdne a trochu s obavami jsem vyhlížela dvojčata na ultrazvuku. Ale miminko tam bylo jen jedno:)

14. týden

9 komentářů:

  1. Chvíli jsem tu nebyla a teď čučím jak zjara! :-) Moc gratuluju ke vzniku druhýho života! A k domu! Držím palce, my se měli stěhovat v těhotenství a nakonec se budem stěhovat až (se psem) v pěti (ale mělo to tak být). Obdivuju Tvou preciznost, která sálá z každýho příspěvku, obdivuju i to kojení. Screening jsme taky odmítli a byla jsem za exota, tak jsem ráda, že znám někoho dalšího :-). Podruhé to utíká hrozně rychle, tak si to moc užívejte a opatrujte se, držím palce, ať všechno jde jak má!

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju ♥ krásná zpráva. Opatruj se, J.

    OdpovědětVymazat
  3. Už začíná být vidět :) Pěkný. A já jsem na tom podobně, taky jsem se ještě pořád nezačala cítit nějak těhotně, ale zase když mám čas, tak si ráda přečtu, jak je asi miminko velké a podobně-od minule jsem to zapomněla, takže mě to znova fascinuje. Jo a z dvojčat jsem měla hrůzu taky :D

    OdpovědětVymazat
  4. A jak to hodláte sdělit B.?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. B. o miminku povídáme tak průběžně, ale těžko říct, jak tomu rozumí, zatím je jí to jedno:)

      Vymazat
  5. Tipuju děvčátko.. respektive tipuju, že v budoucnu budete mít celkem tři holčičí kusy. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc gratuluju k dalsimu ocekavanemu mimcu!

    OdpovědětVymazat
  7. to je krasne, moc gartuluji!
    ..a hlavne zdravi do dalsich mesicu, pro vsechny
    at se dari:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Taktéž gratulujeme. To bude doma veselo :)

    OdpovědětVymazat