sobota 1. listopadu 2014

NAŠE TŘETÍ

Milované ještě než k nám vůbec přišlo.
Polovina je téměř za mnou a miminko o sobě dává už hezky vědět. Cítím klid, sílu a pokoru zároveň a je mi nejlíp ze všech tří těhotenství. Díky lidem s podobným pohledem na těhotenství a porod, které mám kolem sebe a díky tomu, že jsem objevila úžasného doktora, který se nedívá na těhotenství jako na sérii rizik a který plně respektuje mou představu o předporodní péči. Vnímám obrovský rozdíl v tom, jak jsem se fyzicky cítila u Bělinky - neustále kontrolovaná a strašená - a jak je mi teď. 
Hrozně si to užívám a těším se.

cca 17.týden

15 komentářů:

  1. Juuu:) Užívej to tesné spolubytí...

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera!
    Tu běžnou péči jsi popsala přesně. Neustálé kontroly a strach...
    Proto fandím ve výběru nového lékaře.
    Ať se Ti (Vám) daří:)!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc Vám to přeju! Tak jen tak dál, hodně pohody a vše dobré, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Radost.
    Držím palec a těším se.
    Opatruj se a užívej, je to krása. J.

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásná zpráva! Moc gratuluju!
    A přeju, ať si těhotenství vychutnáš až do konce :-)
    Zpravidla nekomentuju, i když mě těší každý nový příspěvek, ale tentokrát mi to nedalo :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě jednou gratuluju! Ten klid a pohoda je z tebe cítit. Jsem ráda, že jsme se mohly potkat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jupíííí! Strašně moc gratuluju a raduju se s vámi na dálku! A nádherná fotka!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc gratuluju!
    Mám pocit, že s těhotnými blogerkami se nějak roztrhnul pytel :)
    Přeju, ať je vše v pohodě a ty si tohle těhotenství pořádně užiješ!

    OdpovědětVymazat
  9. Přeju vám krásné těšení a hlavně zdraví! A je skvělé, že máte doktora, který vás respektuje. Ráda chodím na váš blog, díky za sdílení nápadů a střípků z vašeho života! Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělá zpráva, jsem moc ráda! Váš blog jsem objevila letos na začátku roku a moc se mi líbí. Je mi blízký Váš přístup k dětem. S dcerou jsem začala využívat prvky monterssori pedagogiky od jejího jednoho roku a velmi nám vyhovuje. Když jste byla těhotná podruhé, byla jsem ve stejném týdnu těhotenství jako Vy. Velmi mě zasáhla ztráta Vašeho milovaného chlapečka... o to více, že jsem o své první miminko, také chlapečka, přišla na konci pátého měsíce těhotenství... S dojetím jsem si přečetla o tom, že si k Vám cestu našlo třetí děťátko. Posílám pohlazení. Ať je vše dobré! Jana

    OdpovědětVymazat
  11. jéé, krásná zpráva :) gratuluju! Anežka

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluju!
    A moc hezky se to čte. Přála bych si mít podobný přístup, jednou až třeba...

    OdpovědětVymazat