pátek 5. prosince 2014

DRUHÝ TRIMESTR

Střídají se u mě nálady, kdy si užívám každou chvilku s B., protože jsou to poslední měsíce, kdy mám ještě čas jen a jen na ni a podrážděnost z toho, jak jsem na ni celé dny sama, neb M. se stará o to, abychom se mohli brzy stěhovat.

S miminkem zkouším automatickou kresbu a k tomu vždycky napíšu pár řádků a obzvlášť jsem si zamilovala večerní uspávání, kdy oběma dětem zpívám, cítím vzájemné propojení a je nám všem dobře.

Přibrala jsem asi 5 kg a zase bych celé dny jen jedla a často dost nezdravě. Ale oproti těhotenství s Bělinkou mě kromě bolesti zad nic netrápí, jezdím na kole, chodím pěšky, cvičím jógu a mám kolem sebe úžasný kruh žen.

Po dvou letech jsem konečně nalepila fotky do B. alba, tak si pořád prohlíží ty své miminkovské a u nich si povídáme o tom, co takové miminko dělá a co potřebuje - a vidí, že to takhle bylo i u ní. Pusinkuje mi břicho a několikrát za den vykládá, jak bude miminko držet a hladit a co všechno mu půjčí (jídelní židličku, každý kousek oblečení, co má na sobě, dělila by se o jídlo a vůbec o cokoliv). To všechno sama od sebe, já na ni nekladu žádná očekávání a neříkám jí, co má a nemá dělat (a snažím se eliminovat řeči okolí o tom, jak bude "mamince pomáhat" apod.). Je mi jasné, že to pro ni bude dost náročné.

22.týden

1 komentář:

  1. U nás probíhalo těšení podobně, i teď je to v pohodě. Jen ta starší nechce miminku půjčovat hračky, byť jen na koukání. Miminko si přece neumí hrát, mami!

    OdpovědětVymazat