sobota 26. prosince 2015

VÁNOČNÍ

Letos nějak v poklusu. Mám pocit, že s druhým dítětem se plynutí času ještě víc zrychlilo. Některé dny jsme se ani nedostali k úkolu z adventního metru nebo zapálení věnce a fotit jsem taky moc nezvládala. Proto jen pár střípků...

Cukroví mě letos bavilo. Největší úspěch měly čoko-kokosky a kokosové kuličky. Poprvé jsem zkusila "raw" fíkovo-mandlové kuličky, když jsem díky úžasné synchronicitě přišla k mlýnku na maso, který měl být vyhozen:)


B. vymyslela zdravější variantu zdobení perníčků - jogurtem:)

Na naše tradiční háčkované ozdoby letos nedošlo. Dítě objevilo barevné plastové baňky v Lidlu:)

M. mi vyrobil poličku s věšáky do předsíně. Z. má největší radost z kartáčku na své dva zuby.

A taky Mikuláš ve škole, v ZUŠ a v Sonnentoru, kde B. skákala s dětma do papírového sněhu a řekla Mikuláši básničku. Oddílová vánočka a "skautský" pudink. B.+J. pogování na náměstí na Tomáše Kočko. Štědrý večer ve výkladní skříni. Doma skromně, soustředění a radost.

Žádné komentáře:

Okomentovat