středa 2. března 2016

11 MĚSÍCŮ

* jedenáctiměsíční Z. chodí kolem nábytku nebo s židlí před sebou, na okamžik stojí bez opory, vyleze na schůdky ke kuchyňské lince, hopsá a je neustále v pohybu 
* dělá zvuky několika zvířat a říká pe(s), bá(c), mi (mlíčko), malá, papat, máma
* ukazuje, tleská, vrtí hlavou
* je ráda u mě, ale většinou můžu klidně zmizet z dohledu
* má ráda společnost, ale chovat se jen tak někým nenechá
* fascinují ji psi a další zvířata, ráda hladí andulku, přestože vždycky schytá nějaké zobnutí
* na jídlo reaguje podle nálady - někdy sní i obsah jedné malé mističky, jindy je celý den jen kojená
* je to živel a své emoce prožívá naplno (nikdy jsem moc nedala na horoskopy, ale charakteristika berana na ni TAK sedí!) a pořád mě překvapuje, jak jsou od sebe s B. odlišné

2 komentáře:

  1. Tyjo, ta je tak veliká! Ještě nedávno jsem áchala u Tvého porodu a teď už tu jsou dvě velké ženy :-)! Mimochodem máte krásnou kuchyň a projela jsem váš obchůdek na Fleru a klesá mi čelist... fakt povedený!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v ní vidím pořád to miminko, nějak si nemůžu v hlavě přecvaknout, že už z ní je skoro batole! A děkujeme za pochvalu, vyřídím dále!:)

      Vymazat