neděle 24. července 2016

PREČÍTANÉ LETO - O CESTÁCH 2

V rámci projektu Prečítané leto jsme tento týden četly knížky cestovatelské a navzdory všelijakému marodění jsme se dnes přece jen vydaly na cestu. Cestu do lesa inspirovanou Velkým putováním Vlase a Brady.

Vyrobily jsme dalekohled a vydaly se hledat barevné démanty (přírodniny barev duhy). (Připravené bylo jen tohle a korálky na později, všechno ostatní dál samo vyplynulo.)


Škuranova šipka nás vedla kolem Zmarlenovy pevnosti a dál do lesa.

Les Bles v denním světle vypadal přívětivě a skřítci Lesojani se před námi schovávali. Tak jsme jim postavili domeček a do jeho zahrádky B. nasypala naše barevné démanty.

Posbíraly jsme pár babek v Radčině zahrádce a Velký Datel nás zavolal zpátky k domečku Lesojanů. Tam nás čekalo překvapení - skřítci nám v domečku schovali opravdové démanty! Šup s nimi na krk!

B. pak chtěla pořád odcházet a zase se k domku vracet, aby nám tam znovu něco nechali - a tak jsme tam od nich objevily ještě pavučiny, žaludy, pírko a další poklady, než jsme se vydaly k domovu.

4 komentáře:

  1. No ale toto je z rozprávky! A teraz prezraď, to si ráno po zobudení vybehla von a všetko pripravila? Alebo ako ste zorganizovali?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přemýšlela jsem, jak to udělat, abych nemusela něco chystat předem (muž je pryč, tak jsem neměla ani jinou možnost) a nakonec jsem nepřipravovala nic a nechala to plynout. Takže šipku jsem vytvořila zatímco B. cvrnkala netýkavky a démanty jsem tam zase rozhodila, když hledala houby:)

      Vymazat
    2. pekne! zapisujem si tipy na tyzden s hladanim pokladu.

      Vymazat