pátek 13. ledna 2017

PROSINEC V OBRAZECH

Duhové mléko zasazené do B. hry o mumíncích a staré divadelní kryse Emě.



Brože ze zažehlovacích korálků (kterým záhy upadlo zapínání).

Lego podložka, která mi připadá jako skvělá věc - holkám vyhovuje ohraničení hracího prostoru a lego zůstává opravdu jen tam. Když je potřeba ho uklidit, stačí stáhnout šňůrku po obvodu podložky a ve vaku ho přeneseme kamkoliv. A paní vyšla vstříc ohledně mých barevných požadavků:) (Nejedná se o placenou reklamu, jen jsem si říkala, že bude fajn podpořit malou rodinnou firmu a podat paní zpětnou vazbu tímto způsobem.) 

B. dostala na Mikuláše knížku s mazacím fixem na obtahování číslic a pak najednou přešla k obtahování a opisování písmen, aniž by se o to dřív zajímala. Hrozně ji to chytlo a napoprvé psala skoro hodinu v kuse. Teď píše skoro každý den - chce předepisovat slova, jména a opisuje je, pár kratších píše i zpaměti.


Bára, které pes od našich okousal nohy, tak se stala předmětem mnohých pokusů.

3 komentáře:

  1. No úžasné, všechno! Moc mě zajímá, kam chodíš pro karty s předlohou - ať už na opisování do písku, nebo to s abecedou tady, popřípadě mě ještě zajímají karty s polodrahokamy. Všechno si to tvoříš sama nebo někde stahuješ? Já vždy to, co najdu mi nepřijde pro nás úplně vhodné a zase bych ráda ušetřila trochu času, když bych to nemusela vyrábět.. A tu podložku na lego musím ušít, to je geniální!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na podložku Tvé výroby jsem zvědavá, to bude krása! Karty s písmeny jsou odsud: http://www.spolecnostmaruska.cz/ke-stazeni, psaní do písku tady: http://dessinemoiunehistoire.net/modeles-graphiques/ a polodrahokamy jsou jen brožurka z obchodu s kameny, ale je u holek dost oblíbená:)

      Vymazat
    2. Děkuji moc, už mi jede tiskárna, jako splašená! :-D

      Vymazat